Situasi dunia hari ini menjadikan masyarakat lebih peka untuk menjarakkan diri daripada individu lain kerana risau dengan penularan wabak COVID-19 yang semakin menggila.

Maka, ramailah yang mengingatkan kepada keluarga dan teman-teman lain tentang pentingnya mewujudkan persekitaran social distancing.

Inisiatif ini bukan hanya dilakukan oleh individu perseorangan, malah ia juga disokong oleh beberapa jenama antarabangsa dengan menukar logo mereka mengikut konsep ‘social distancing’.

Bagaimana mereka buat? Jom kita lihat hasil grafik logo yang telah ditukar.

1. McDonalds

Jenama Antarabangsa Lancar Logo ‘Social Distancing’, Memang Kreatif

2. Coca Cola

Jenama Antarabangsa Lancar Logo ‘Social Distancing’, Memang Kreatif

Ads

3. Nike

Jenama Antarabangsa Lancar Logo ‘Social Distancing’, Memang Kreatif

4. Volkswagen

Jenama Antarabangsa Lancar Logo ‘Social Distancing’, Memang Kreatif

5. Audi

Jenama Antarabangsa Lancar Logo ‘Social Distancing’, Memang Kreatif

Ads

6. Olimpik

Jenama Antarabangsa Lancar Logo ‘Social Distancing’, Memang Kreatif

7. Starbucks

Jenama Antarabangsa Lancar Logo ‘Social Distancing’, Memang Kreatif

8. Chrome

Jenama Antarabangsa Lancar Logo ‘Social Distancing’, Memang Kreatif

Ads

9. Mastercard

Jenama Antarabangsa Lancar Logo ‘Social Distancing’, Memang Kreatif

10. Pay Pal

Jenama Antarabangsa Lancar Logo ‘Social Distancing’, Memang Kreatif

11. Windows

Jenama Antarabangsa Lancar Logo ‘Social Distancing’, Memang Kreatif

12. Linked Out

Jenama Antarabangsa Lancar Logo ‘Social Distancing’, Memang Kreatif

Btw, teruskan menjadi rakyat Malaysia yang patuh kepada arahan PKP. Jaga jarak korang, korang mampu mengubahnya. Hiks!

Ini baru lah gaya hidup remaja. REMAJA kini di seeNI.
Download seeNI sekarang!

KLIK DI SEENI